Aanvraag reizenregeling Duitsland

Ik wil graag een bezoek brengen aan een begraaf- of gedenkplaats in Duitsland of aan het Nederlands Ereveld Salzburg in Oostenrijk. Met dit formulier verzoek ik de Oorlogsgravenstichting om mij het recht te geven op gratis 1e klasse spoorwegvervoer.

N.B.: Wij verzoeken u de ingevulde vertrek- en retourdatum zorgvuldig te controleren. De tickets zijn alleen geldig op de door u aangegeven data.

Voor een zorgvuldige afhandeling dient uw aanvraag uiterlijk 14 dagen voor de vertrekdatum bij ons binnen te zijn.

Gegevens van de aanvrager

Conform vermelding in paspoort
Familierelatie van de aanvrager tot het slachtoffer

Gegevens van het oorlogsslachtoffer of de gedenkplaats waarvoor het bezoek geldt