Organisatie

De Oorlogsgravenstichting is gevestigd in Den Haag. Ons team bestaat uit 26 mensen die werkzaam zijn in Den Haag, op de Grebbeberg (in Rhenen), in Loenen (bij Apeldoorn) en vanuit Zoetermeer en Amersfoort.

Onze werkzaamheden in Indonesië worden gecoördineerd vanuit het kantoor in Jakarta. Daar zorgt een klein team ondersteund door bijna 120 Indonesische medewerkers voor het beheer en onderhoud van de zeven Nederlandse erevelden in Indonesië.

De Oorlogsgravenstichting werkt in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.

Bestuur

Het bestuur van de Oorlogsgravenstichting bestaat uit een bestuurder, raad van toezicht en raad van advies

Bestuurder

Algemeen directeur: T.W.B. Vleugels

Raad van toezicht

President: mr. J.P.H. Donner
minister van Staat

T.A. Middendorp, generaal b.d.

Drs. E.H. Wellenstein

B. Vaandrager

Mw. N. Bonnevalle

Mw. C. Hamaker

Raad van advies

Voorzitter: Mr. G.J. de Graaf
Oud-senator Eerste Kamer

Mr. J.W.H.M. Beaujean
Diplomaat bij het ministerie van Buitenlandse Zaken

Mw. drs. A. Berg
Directeur-Generaal Volksgezondheid namens het ministerie Volksgezondheid, Welzijn en Sport

Mr. M. Gazenbeek
plv. SG van het ministerie van Defensie

Mr. E.F. Jacobs
Oud-ambassadeur

Mr. D. van Putten
Luitenant-generaal der Koninklijke Marechaussee b.d.

Drs. J.H. Wehren
Luitenant-generaal  der Koninklijke Luchtmacht b.d.

A.G. van Ede
Luitenant-generaal der Mariniers b.d.