Word donateur

Als donateur levert u een structurele bijdrage aan ons werk. U doneert jaarlijks of maandelijks een zelf te bepalen bedrag aan de Stichting Vrienden van de Oorlogsgravenstichting. Zij zorgen ervoor dat alle donaties, giften en legaten die wij ontvangen voor 100% ten goede komen aan het werk en de activiteiten van de Oorlogsgravenstichting.

Als dank ontvangt u jaarlijks ons jaarbericht waarin wij u op de hoogte houden van onze werkzaamheden.

Meld u hier aan als donateur

Bestaande donateurs

Bent u al donateur en wilt u uw gegevens wijzigen, neem dan contact op met Jannie Slappendel (jslappendel@ogs.nl) van de Oorlogsgravenstichting. Zij helpt u graag verder. Zo kunt u eenvoudig  de hoogte van het bedrag aanpassen of een adreswijziging aan ons doorgeven.