Pelgrimsreis Surabaya en Semarang 2020

Als gevolg van alle reisrestricties door de corona-uitbraak is deze reis verschoven naar september. nschrijven is niet meer mogelijk.

In 2020 zal er weer een reis naar Indonesië  georganiseerd worden, waarbij de erevelden Kembang Kuning te Surabaya, Kalibanteng en Candi te Semarang bezocht zullen worden. Naast het bezoek aan de erevelden maakt u kennis met de grote diversiteit aan natuur en de kleurrijke culturen van het land.

Voor de reis van 2020 gelden de volgende reissommen;

voor ouders, weduwen/weduwnaars en kinderen van het slachtoffer en hun eventuele begeleid(st)er:

per persoon:        € 2.270,=
1 persoonskamer (toeslag):    € 595,=

voor alle overige familieleden en hun eventuele begeleid(st)ers:
per persoon:        € 2.540,=
1 persoonskamer (toeslag):    € 595,=

Bij deze reissommen zijn inbegrepen:

a.  de vliegreis per lijndienst vanaf Schiphol, economy class;
b.  de volledige verzorging in goede hotels op basis van overnachting in een tweepersoonskamer,inclusief ontbijt, lunch en diner (toeslagen voor eenpersoonskamers zijn hierboven vermeld);

c.  het aanvullend vervoer ter plaatse, binnenlandse vluchten, excursies (tenzij anders vermeld), bedienings- en entreegelden, bagageafhandeling;
d.  de vliegbelasting, de luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en premie reisverzekering (geen annuleringsverzekering !).

Alle andere kosten, zoals uitgaven voor vaccinaties, paspoort, vervoer naar en van Schiphol, uitgaven van persoonlijke aard enz., zijn voor eigen rekening.

In het belang van de deelnemers en voor een goede organisatie, wordt het aantal deelnemers per reis beperkt tot 25 personen. Indien het aantal inschrijvingen het aantal beschikbare plaatsen overtreft, krijgen diegenen die pas voor de eerste of tweede keer deelnemen voorrang. De Stichting behoudt zich het recht voor een geplande reis te annuleren bij onvoldoende belangstelling.

Voor de goede orde attenderen wij u erop dat alleen kan worden ingeschreven voor een reis die een ereveld waar een omgekomen familielid begraven ligt, of vooral herdacht wordt, tot hoofdbestemming heeft.

Individuele afwijking van het reisprogramma of verlenging van de verblijfsduur is in principe niet mogelijk.

Subsidieregeling

Onze pelgrimsreizen worden deels door de Oorlogsgravenstichting en deels door het “Nationaal Fonds voor Vrijheid en Veteranenzorg ”gesubsidieerd. Dit fonds deelt mee in de opbrengsten uit de Bank Giro Loterij en Lotto. Deelname aan deze loterijen bevelen wij dan ook graag van harte aan.