Leerlingen Oda School helpen met onderhoud

Geplaatst op 22 april 2015

Eenendertig leerlingen uit groep 8 van de Oda School in Sint-Oedenrode hebben zich op een heel bijzondere manier voorbereid op 4 en 5 mei.

De kinderen hielpen de Oorlogsgravenstichting bij de beplanting van vier door hen geadopteerde oorlogsgraven. Het gaat om de graven van vier geallieerde militairen die in de Tweede Wereldoorlog zijn omgekomen bij de bevrijding van Sint-Oedenrode.

Na afloop ontvingen de jongeren een oorkonde uit handen van Burgemeester Maas. Dit project is mede tot stand gekomen met hulp van onze plaatselijke consul Louis Kleine.