Herdenkingen tijdens pelgrimsreis Thailand

Geplaatst op 12 november 2018

Afgelopen weekend herdachten onze pelgrims-reizigers in Thailand op de Nederlandse erevelden Kanchanaburi en Chungkai hun overleden familieleden. Er werden kransen gelegd door familieleden, de Nederlandse ambassadeur en de Defensie-attaché.

De Oorlogsgravenstichting biedt sinds 1969 nabestaanden van oorlogsslachtoffers die zijn omgekomen in het Verre Oosten de mogelijkheid om samen en onder deskundige begeleiding het graf van hun geliefde te bezoeken. Voor deze groep organiseert de Oorlogsgravenstichting jaarlijks groepsreizen naar Indonesië en Thailand.