Archief door digitalisering tijdelijk niet beschikbaar

Geplaatst op 29 mei 2019

In 2017 is het archief van de Oorlogsgravenstichting ondergebracht bij het Nationaal Archief. Ons archief is een belangrijke bron van informatie over de Nederlandse oorlogsslachtoffers.  Door dit archief te conserveren en digitaliseren zorgen we dat het naar de toekomst toe bewaard blijft en vergroten we de toegankelijkheid.

Op dit moment wordt ons archief door het Nationaal Archief gedigitaliseerd. Door deze werkzaamheden zijn de dossiers tijdelijk tot eind van dit jaar niet te raadplegen. Na digitalisering kunt u de archieven weer raadplegen. Op de website van het Nationaal Archief is te zien wanneer de dossiers weer beschikbaar zijn (https://www.nationaalarchief.nl/onderzoeken/plan-je-bezoek-aan-de-studiezaal/studiezaal-actueel)

Mocht u vragen hebben over het archief kunt u ons mailen via info@ogs.nl.