Bezoek gemeente Apeldoorn aan veteranenbegraafplaats

Geplaatst op 13 juni 2019

Op dinsdag 11 juni bezochten het college en leden van de gemeenteraad van de gemeente Apeldoorn samen Nationaal Ereveld Loenen. Doel van het werkbezoek was om kennis te maken met de bestuursleden van de betrokken stichtingen en ter plaatse de stand van zaken en voortgang te vernemen en te zien van het initiatief van de Stichting Veteranenbegraafplaats Loenen en de Oorlogsgravenstichting om naast het ereveld een veteranenbegraafplaats aan te leggen in combinatie met een informatiecentrum voor zowel het ereveld als de veteranenbegraafplaats.