Update Effecten coronamaatregelen

Geplaatst op 19 maart 2020

De maatregelen die afgelopen week zijn aangekondigd om het coronavirus terug te dringen hebben ook hun weerslag op de activiteiten van de Oorlogsgravenstichting. Tot 6 april a.s. hebben wij de volgende maatregelen moeten nemen:

1. De informatiecentra op Militair Ereveld Grebbeberg en Nationaal Ereveld Loenen zijn tot 6 april gesloten.

2. De gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen beginnen dit jaar een maand later, op de laatste zondag van april.

3. De pelgrimsreis naar Indonesie die op 28 maart zou vertrekken is verschoven naar september 2020.

3. Het op 20 maart geplande Pannenbier ter gelegenheid van van het bereiken van het hoogste punt van de nieuwbouw in Loenen is opgeschort.

4. Ons kantoor in Den Haag is komende weken alleen op dinsdag en donderdag geopend. Op de andere dagen werken wij thuis en zijn wel telefonisch bereikbaar.

Als gevolg van de maatregelen die afgelopen week zijn aangekondigd om het coronavirus terug te dringen, kunnen wij nog niet definitief berichten over de invulling van de dodenherdenking op 4 mei 2020. Wij beraden ons op dit moment hoe we toch op een mooie manier invulling kunnen geven aan deze herdenking.