Consul Beverwijk bedankt voor 28 jaar samenwerking

Geplaatst op 2 september 2015

De afgelopen 28 jaar was Ton de Ruijter werkzaam als Consul voor de Oorlogsgravenstichting in de gemeente Beverwijk. Als dank voor al deze jaren goede samenwerking ontving Ton de Ruijter vandaag een gouden erespeld uit handen van Roel Broer, de plaatsvervangend directeur van de Oorlogsgravenstichting. Deze uitreiking vond plaats in aanwezigheid van Burgemeester Ossel van Beverwijk.

Ton de Ruijter was sinds 1987 de lokale vertegenwoordiger van de Oorlogsgravenstichting in Beverwijk en daarmee verantwoordelijk voor de in- en externe contacten met betrekking tot het onderhoud van de oorlogsgraven. In de gemeente Beverwijk liggen zesentwintig Nederlandse en negen geallieerde oorlogsslachtoffers begraven. Zijn belangrijke taak wordt overgenomen door Mark Haije.