Consul van de Gemeente Harlingen ontvangt zilveren erespeld

Geplaatst op 9 maart 2016

Als dank voor zijn werk als Consul van de Oorlogsgravenstichting in de gemeente Harlingen ontvangt Martin Kwast op woensdag 9 maart een zilveren erespeld uit handen van Roel Broer, Plaatsvervangend algemeen directeur van de Oorlogsgravenstichting.

De heer Kwast neemt na bijna 18 jaar afscheid als consul. In deze rol was hij sinds 1998 de lokale vertegenwoordiger van de Oorlogsgravenstichting in de gemeente Harlingen. en daarmee verantwoordelijk voor de in- en externe contacten met betrekking tot het onderhoud van de oorlogsgraven. In de gemeente Harlingen liggen 13 Nederlandse oorlogsslachtoffers en 77 geallieerde oorlogsslachtoffers begraven.

Foto: de heer Martin Kwast