Minister-president Rutte spreekt op Dodenherdenking Nationaal Ereveld Loenen

Geplaatst op 26 april 2016

Ter gelegenheid van het 70-jarig bestaan van de Oorlogsgravenstichting houdt minister-president Mark Rutte de openingstoespraak tijdens de traditonele dodenherdenking op 4 mei op Nationaal Ereveld Loenen. Daarnaast legt hij een krans bij het monument van ‘De Vallende Man’.

Na de minister-president spreekt aalmoezenier G. van Valen en brengen leerlingen van de Koninklijke Scholengemeenschap in Apeldoorn een eerbetoon aan enkele van de slachtoffers op het ereveld.

De herdenking is publiek toegankelijk en wordt bijgewoond door nabestaanden en belangstellenden.

U vindt het volledige programma in onze agenda.