Gouden erespeld voor oud-consul Pluymakers

Geplaatst op 13 januari 2015

Op 13 januari 2015 kreeg John Pluymakers, oud-consul van de Oorlogsgravenstichting, een gouden erespeld uit gereikt ter gelegenheid van zijn 28-jarig consulschap. Hij kreeg de speld, in aanwezigheid van de burgemeester van Vaals, uit handen van Roel Broer, Plaatsvervangend algemeen directeur van de Oorlogsgravenstichting.  Al die jaren was hij de 'ogen en oren' van de Stichting en  zorgde hij voor de in- en externe contacten met betrekking tot het onderhoud van de oorlogsgraven. In de gemeente Vaals liggen acht Nederlandse oorlogsslachtoffers begraven.