Pelgrimsreis naar Surabaya ter gelegenheid 75 jaar slag in de Javazee

Geplaatst op 20 oktober 2016

Omdat het op 27 februari 2017, 75 jaar geleden is, dat de Slag in de Javazee heeft plaatsgevonden, organiseert de Oorlogsgravenstichting een speciale pelgrimsreis voor de directe nabestaanden van diegenen die bij de Slag in de Javazee omgekomen zijn of van diegene die een nabestaande is van een slachtoffer die begraven ligt op het ereveld Kembang Kuning te Surabaya.Wij hebben een evenwichtig programma opgesteld waarin naast het bezoek aan het ereveld Kembang Kuning tevens tijd is uitgetrokken voor het bezichtigen van enige historische plaatsen. Het volledige reisprogramma kunt u bekijken als u op onderstaande link klikt.