Grebbeberg in uitzending EO

Geplaatst op 14 januari 2015

Op dinsdag 13 januari was op NPO2 het Militair ereveld Grebbeberg te zien in een uitzending van Geloof en een Hoop Liefde van de Evangelische Omroep.

In deze uitzending is de heer Teun Jordaan te zien tijdens een rondleiding met een klas schoolkinderen en presentator Herman Wegter over het ereveld en de directe omgeving. De heer Jordaan is vrijwilliger bij de Oorlogsgravenstichting en heeft als kind de gevechten op en rond de Grebbeberg bewust meegemaakt. De uitzending geeft een mooi beeld van de educatieve activiteiten van de Oorlogsgravenstichting.

Bekijk hier de uitzending terug op Uitzending Gemist.

De Oorlogsgravenstichting verzorgt rondleidingen op erevelden en begraafplaatsen voor zowel (school)kinderen als volwassenen. Bent u geïnteresseerd in een rondleiding neem dan contact op met Peter Raatgever op telefoonnummer 070-3131094 of via e-mail info@ogs.nl.